reklama

Láska vs. realita

Raz som taká. Odkedy sa pamätám, páčia sa mi romantické filmy, revem pri bozkávačkách, dojímajú ma šialene patetické scény – dokonca aj keď si ich iba prečítam. No nepokladám sa preto za malomyseľnú ani naivnú, len skrz odžité veci sa mi veľmi ráta ten sladkobôľny pocit, ktorý ma vtedy zvykne premknúť. Veď- láska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Ako sa blížia tie Vianoce a mnohí si toto slovo premieľajú na jazyku častejšie než inokedy, vtedy o nej viac premýšľam. Najmä v súvislosti ale aj príkrom rozpore s tým, čo som popísala vyššie. Jedna vec je totiž normálny život (tri deti, večný kolotoč okolo domácnosti, robota a milión drobných káuz na stole) a iná zasa ideály a spomienky – na tú lásku s veľkým L (tak ako nemám rada klišé, tak sa mi sem to veľké L strašne hodí).

Hej – páči sa mi, keď sa v telke on priblíži k nej, ona je nádherná a neodolateľná a uňho je zasa tá jej neodolateľnosť napísaná v tvári. To ma prinúti natiahnuť sa za servítkou, utrieť si zarosené oči a hodiť pohľadom meter ďalej od seba, kde už hodinu chrápe môj muž totálne vyšťavený po celom dni. Tak ho aspoň štuchnem, aby som mala pocit, že aj u nás sa niečo deje J. Bum – realita.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja viem, že to takto funguje. Ťažko tu hovoriť o neodolateľnej chémii ktorá vás večer zachváti, keď vás celý deň predtým ničí trio malých demolátorov, umývačka riadu je druhý deň nevyložená (hoci v dreze už máte aj zvyšok všetkého vášho kuchynského inventáru), keď treba vyžehliť tonu oblečenia a vôbec udržať domácnosť v prevádzkovom stave. Je ťažké byť sexy zvodkyňou, keď každý takýto pokus stroskotá na skutočnosti, že zaručene zaspíte skôr než niektoré vaše dieťa. A úplne ťažké je ráno hneď po prebudení zahliadnuť tvár milovaného muža, keď vlastne ani nemáte spoločné lôžko kvôli uprednostneniu nočného pohodlia mladších obyvateľov vašej domácnosti. Áno viem, toto je realita a pravdepodobne je to takto v poriadku. Ale je láska potom naozaj len ideál?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predsa len viem, čo mám na nej najradšej. Ten moment priblíženia sa pred prvým bozkom, nehu a očakávanie z ochutnaného, dotyk dvoch vôní a pritesnú vzdialenosť tiel, čo nie sú dosť blízko. A pritesnú vzdialenosť duší. Keď myslím na naše začiatky, tak za tým mi je smutno. Nie za horúcou telesnou láskou, ale za tým chvením duše, čo sa utopilo v každodennej rutine.

Ako si to teraz takto analyzujem, zdá sa mi, že to môže vyznievať oproti podstatne ťažším životným otázkam priam banálne, no je to pre mňa terapiou takto sa z toho vypísať. Zvlášť preto, že idú tie Vianoce a a mnohí si toto slovo premieľajú na jazyku častejšie než inokedy J.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak nech sú tie vaše sviatky plné – takej či onakej – no hlavne lásky!

Katarína Kundravá

Katarína Kundravá

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som milujuca mama 3 deti, no som aj obcan, ktoremu stav veci verejnych stoji za vsimanie, hodnotenie a analyzu. Ved vlastne to tu vsetko chystame aj pre tych mojich troch malych drobcov :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu