reklama

Nepodstatná Apple Story

Napadlo mi že o tom ako rád jedávaš jablká napíšem príbeh. Dokonca v istých momentoch, kedy sa ich jedenie stalo rušivým  momentom pre moju práve učičíkanú vlastnú existenciu som si povedala, že práve táto nepodstatná záležitosť – jedenie jablka, sa v tvojom prípade určí zmestí aj na jednu A4, aj keď samotný opis neprinesie mne ani ľudstvu nič prevratné, nové či užitočné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Napriek tomu to teraz píšem a sama som zvedavá na výsledok, ktorý sa rodil v mojej hlave už vtedy, keď si si tie dva okrúhle plody priniesol vtedy do našej postele.

Takú premrštenú lásku k malvicovým plodom som totiž nikdy nezažila a tvoj samotný proces ich konzumácie je niečo, čo musím zložiť na papier, alebo na monitor, ale to nie je pre príbeh dôležité. Zahryzol si - do práve vybratého jablka, ktoré prešlo z +7-mich stupňov do izbovej teploty našej spálne a už tvoj samotný prvý záhryz stál za to. Spala som otočená chrbtom k tebe a napriek tomu viem, že si z neho odhryzol naraz skoro polovicu, keď som neomylne počula, ako sa to chrumkavé stvorenie láme, polí a stráca, aby nakoniec pristálo v tvojej ústnej dutine pod mohutnými čeľusťami. Počula som, koľko šťavy v sebe to jablko má, ako sa ju snažíš oddeliť a pomaly vsávať dovnútra, zatiaľ čo sa na tvojich zadných stoličkách premieľa dužina a toto pnutie spôsobuje v nočnom tichu priam neznesiteľný rachot. Posúvaš si medové vnútro z jednej strany úst na druhú, mocne pregĺgaš, vpíjaš do seba všetko, čo sa v tekutom stave sunie dole tvojim hrdlom a zároveň stále prežúvaš to, čo ešte ostalo nepomleté vo vnútri. Spolovice spím, a predsa počujem, a cítim, ako to jablko chutí, ten výjav je taký hmatateľný!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále ho žuješ, pár kvapiek stavy ti jemne steká dolu po brade keď ti neopatrne vykĺzlo trochu dužiny cez ľavý kútik úst a mimovoľne obraciaš stranu knihy ktorú čítaš, ale to je nepodstatné, tá kniha k tomu výjavu vôbec nesedí, ja v polo snivom vedomí viem, že si tam teraz len a len kvôli tomu jablku.

Nasleduje druhy obrovsky záhryz,  a mizne v tebe ďalšia tretina tohto úbohého plodu, aby si ju znova prehnal trhacím, mlecím, odstavovacim a prehltacím marazmom, ktorý sa pre mňa stáva absolútne rušivým a prinúti ma odohnať spánok a zo zavretými ocami premýšľať o tom, že toto si zaslúži pár riadkov. Vlastne sa neviem dočkať, kým to doješ, kým v tebe nezmizne okrem stopky všetko, čo bolo kedy si jablkom, lebo ty neušetríš nič – všetko čo vojde dnu je nenávratne stratené a mne na tom nevadí nič iné, len ten prenikavý zvuk, ktorý to o pol dvanástej v noci sprevádza a ja mám pocit, že som vo veľkovýrobni sirupov. V podstate viem, že je to pre teba výraz slobody, domácej pohody a pokoja a bez hanby priznávam, že po tomto celom dostávam na to jablko chuť aj ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Výsledok tejto rozpravy je jediný – nezješ jedno jablko na jednu A4 J

Katarína Kundravá

Katarína Kundravá

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som milujuca mama 3 deti, no som aj obcan, ktoremu stav veci verejnych stoji za vsimanie, hodnotenie a analyzu. Ved vlastne to tu vsetko chystame aj pre tych mojich troch malych drobcov :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu